9 Haziran 2012 Cumartesi

Losi Micro Desert Truck incelemesi (Bölüm 1)

Bunlardanistiyorum.com'dan bir Losi Micro Desert Truck model RC araba satın aldım. Ben aldığımda (Haziran 2012) fiyatı 189 TL idi. Bu fiyat onu alınabilecek en ucuz hobby grade uzaktan kumandalı araç yapıyor.  Gerçi küçücük boyutlarından dolayı profesyoneller fazla ciddiye almayabilir ama bence daha kaliteli RC araçlara giden yolda iyi bir başlangıç noktası.

Şimdilik kutudan çıkanları ve ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım. İlerleyen haftalarda biraz daha yazmayı düşünüyorum bu minik uzaktan kumandalı araç hakkında.







Kutu içinde kutu. İçteki kutu güvenle sarılmıştı, böyle kendi başına ortada durmuyordu yani, merak etmeyin :)







Şarj aletine heavy-duty pilleri, kumandaya alkaline pilleri takmanız gerekiyor. Sekizer adetten toplam 16 pil çıkıyor kutudan.





27 MHz dijital oransal kumanda. Kumandası aracın kendisinden büyük. Araç düz gitmiyorsa ayarını kumanda üzerinden yapabiliyorsunuz.





Losi Micro Desert Truck'ın gövdesini tutan iki klips var. Şarj etmek için onları çıkarmanız gerekiyor. Şarj aletinin kablosunu fotoğraftaki gibi kırmızı-siyah kabloya bağlıyorsunuz. Şarj etmek 25 dakika sürüyor. Bu 25 dakika size yaklaşık 10-15 dakikalık kullanım süresi veriyor.









Losi Micro Desert Truck'ı şu ana kadar sadece iç mekanda kullandım. Son derece keyifli olduğunu söylemeliyim. Daha fazla detayı ilerleyen günlerde yeni gönderiler yaparak ve bu yazıyı güncelleyerek paylaşmayı düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Micro Desert mı?
    Highroller mı?
    2 seçenekten tercih yapmanız istense hangisini seçerdiniz?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben sadece Micro Desert Truck (DT) modelini kullandım. HighRoller'ın DT'den performans açısından farkı var mı bilemiyorum. Ama DT'nin şarj aletinin "mobil" olması benim hoşuma gidiyor. HighRoller'ın pilini şarj etmek için prize takılan normal bir şarj aleti kullanmak gerekiyor. DT'nin şarj aleti ise yukarıdaki fotoğraflarda görebileceğiniz gibi, 8 adet kalem pil ile çalışıyor. Böylece aracın şarjı bittiğinde dışarıda olsanız bile pili şarj edebiliyorsunuz.

    Hangisini seçerseniz seçin, kumanda ile problem yaşama ihtimaliniz var, bunu belirteyim. Pek çok kişi menzilin çok kısa olduğundan yakınıyor, ben de aynı fikirdeyim.

    Aracı nasıl/nerede kullanmayı düşünüyorsunuz? İlk RC aracınız mı olacak?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...