25 Ağustos 2012 Cumartesi

Losi Mini High Roller İncelemesi (Bölüm 1)

Bunlardanistiyorum'da Losi Mini High Roller modelinin indirimde olduğunu görünce bir tane sipariş verdim. Eğlenceli bir araba. Ben aldığımda fiyatı 250 TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Fiyatına göre iyi bir araç. Ancak artık satmıyorlar, stokları tükendi herhalde. Aşağıda kutudan çıkartırken çektiğim fotoğrafları bulabilirsiniz.













Losi Mini High Roller'ın kumandası 2.4 GHz. Sıradan 27 MHz kumandalara göre çok daha iyi çekiyor.



Losi Mini High Roller'ı bir süredir her fırsatta kullanıyorum. Oldukça keyifli bir RC araç. Daha pahalı araçlarla kıyaslandığında çok kuvvetli değil elbette ama eğer buna benzer bir araç hiç kullanmadıysanız bayılacağınıza şüphem yok. Oyuncak seviyesi uzaktan kumandalı arabaların aşamadığı pek çok engeli aşabiliyor. Çimde gidebiliyor mesela :) Sağdan soldan hoplamalaya dayanabiliyor. Biraz çizdirdim ama henüz bir yerini kırmadım Allah'a şükür.

Çocuklara göre mi? Eğer sizin kontrolünüzde süreceklerse sorun yok. Ama kendi başlarına kalırlarsa tehlikeli olabilir. Pilinin şarjını bilemeyebilir, kablolarını koparabilir, daha da kötüsü, hızlı kullanırlarsa diğer çocukları yaralayabilirler.

Şimdilik bu kadar, daha sonra videolarını koymayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...