26 Kasım 2012 Pazartesi

Himoto Centro / Mastadon incelemesi (Bölüm 3 - mutlu son?)

Himoto Centro / Mastadon incelememin ikinci bölümünde aracın ne kadar çabuk arıza verdiğinden bahsetmiştim. Aracı satın aldığım yere, Bunlardanİstiyorum'a gönderdim. Servis tamir edip geri gönderdi. Hatayı bana buldular ama, masraf sadece 35 TL. Kızgın değilim.

Bu deneyimden şöyle bir ders çıkardım: Gelen kargonun dışındaki koruyucuları (baloncuklu naylonu) kesinlikle atmamak lazım. Kargoyu geri göndermek gerekince acayip lazım oluyor, bulamayıp kargocuların paketi güvenle taşıyacaklarını zannedince de kargo paketiniz şu hale geliyor:




Himoto Centro'yu test etmeye devam ediyorum. Şimdilik bir arıza yok. Hatta eskisinden daha iyi gibi. Bir problemi var, o da düz bir hat üzerinde gitmekte zorlanması. Ne kadar ayar yapsam da ya sağa çekiyor, ya sola. Bunun dışında çeşitli zeminlerde sorunsuz bir şekilde gidebiliyor.

Kısa bir de video hazırladım, aşağıdan izleyebilirsiniz. İleride başka videolarını da çekmeye çalışacağım inşallah.



Sonuç? Henüz sonuç yazmayalım. Biraz daha test edeyim aracı. İlerleyen haftalarda Bölüm 4'te görüşmek üzere.

Himoto Centro / Mastadon İncelemesi Bölüm 1
Himoto Centro / Mastadon İncelemesi Bölüm 2

6 yorum:

  1. Hocam kaç gündür taktım kafayı alacağım bir tane. Sizin inceleme süper aradığım çoğu sorunun cevabını buldum. Ama demşsiniz ki hızlı ve daha hızlı yani yavaş kullanma şansımız yok mu. Genel olarak açık alanda kullanacak olsamda ara sıra salon sürüşüde yaparım. Benim yerimde olsanız 200 Tl'ye 1/18 mi 300 Tl'ye 1/10 alırdınız. Birde bunlar geri gidiyor mu? Bir yerde bir yorum dikkatimi çekti videoları inceledim geri giderken hiç görmesim :S

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Oğuzhan,

    Bu tip hobi sınıfı RC araçlarda "Dijital Proportional" kumanda oluyor. Bu sayede aracı istediğiniz hızda kullanabiliyorsunuz. İsterseniz çok yavaş sürebiliyorsunuz. Ancak Himoto Centro'nun hassasiyeti bana biraz zayıf geldi, bunu belirtmek istemiştim.

    Şahsen ben küçük RC araçları seviyorum. Ama büyük off-road tipi araçlar da engelleri daha rahat aşabilirler. Onun da keyfi ayrı tabi. Seçim size kalmış.

    Evet, sorunsuz bir şekilde geri gidebiliyorlar. Daha sonra bir videoda bunu da göstereyim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiler için çok teşekkürler :) Sürekli takipteyim blogu :)

      Sil
    2. Rica ederim, beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  3. Merhabalar bu günlerde hpi mini recon yada himoto mastadon almayı düşünüyorum siz hangisini tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Celal Bey,

    HPI Mini Recon modelini şahsen denemedim. Ancak Himoto Mastadon/Centro modeli yazıda da belirttiğim gibi dayanıklılık konusunda biraz şüphe uyandırıyor.

    Tabi Himoto'nun fiyat avantajı var. "Riske girerim" derseniz Mini Recon'un fiyatına neredeyse iki tane Himoto alınabilir. HPI Mini Recon 330 TL, Himoto ise 200 TL.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...