26 Aralık 2012 Çarşamba

Himoto Nascada ve Maverick Strada: 7 farkı bulunuz!

Himoto Centro incelememde Himoto ile Maverick arasında pek fark görünmediğinden bahsetmiştim. Bir alışveriş sitesinde gezinirken Himoto Nascada ile Maverick Strada TC EVO modellerinin de birbirinin neredeyse aynısı olduğunu farkettim. Elbette görünüş olarak Maverick daha şık ama, biri 440 TL, diğeri 280 TL. Arada 160 TL fark var. İnsaf yahu.

Himoto Nascada ve Maverick Strada

Himoto da araçların dış tasarımına azıcık dikkat etse iyi olur tabi. Çok çirkin yapıyorlar.

4 yorum:

  1. kalite ve kullanışlılık olarak sizce 160 tl lik bir fark var mı iki model arasında?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Bulut,

    Ben bir fark olduğuna inanmıyorum ama bu modelleri henüz şahsen denemedim. Alırsam Himoto Nascada almayı düşünüyorum. Maverick markası, Himoto'dan bazı araçları alıp kendi markası altında satıyor. Örneğin Himoto Mastadon, Centro vb. modeller bu şekilde, renkler dışında birebir aynı araçlar. Benzer şekilde Traxxas da QR-1 Quadcopter'ini Hubsan X4 modelini yeniden markalayarak satıyor. Ama tam iki katı fiyatına! Yani aynı aracı Çinli bir üreticiden alıp daha pahalıya satmak bu sektörde yapılan bir şey.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar himoto . maverick. redcat racing zaten aynı fabrika ? aralarında kalite farkı yok isim varkı var ilk maverick cıktı adı duyuldu o yğzden pahalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yosun bilici,

      Evet, ben de aynı şeyi vurgulamak istemiştim :) Aradaki 160 TL. Bence fiyat farkı gereksiz şekilde fazla.

      Yorum için teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...